Bycie Silnym zamiast Twardym. Archanioł JOPHIEL

2013-07-22 03:39

 

Ja błogosławię Cię moim Światłem.

 

Ja wprowadzam Cię w Wibracje i pobudzam twój Strumień Życia aby nigdy nie stanął i nie stał się stojącą wodą która w zimie zastyga niczym lód a latem rozsiewa nieprzyjemny zapach.

Ja Jestem Aniołem który wyjustowuje Wojowników Światła zanim ponownie wyruszą na bitwę – Ja Jestem ARCHANIOŁ JOPHIEL.

Dziś naświetlimy fakt rozpowszechniający się pośród Wojowników Światła
którzy tej Przemianie dają swój stempel. To twardnienie ich Serc i osłabienie Współczucia.

My obserwujemy jak Ludzie odgraniczają się od innych Ludzi i tego wyraźnie się chce, jest to konieczne i wymagane – ostatecznie chwast nie może egzystować obok rosnących właśnie Owoców Ziemi.

Wielu Wojowników Światła, tych którzy już brali udział w niezliczonych bojach, tych którzy odnieśli wiele zwycięstw – przede wszystkim nad sobą samym – poddaje się zwątpieniu, traci cierpliwość i w ich Bólu staje się aroganckimi z powodu niespełnionego Podniesienia i Przemiany.

Tak więc Ludziom którzy wybrali inaczej, Ludziom którzy z tą Przemianą nie mają nic do czynienia, Ludziom którzy sprzeciwiają się tej Przemianie jest nie tylko stawiany szlaban, lecz krzyczy się na ich, zawstydza, skazuje i są oni postrzegani z dala od Współczucie jako Istoty nad którymi wylewa się donicę nieżyczliwości.

Bycie odgraniczonym i pozostanie odgraniczonym jest wymogiem tego Czasu.
Nie ma z tym związku naruszanie granic tego innego, a granice innego są znieważane, jeśli osądza się jego decyzje i z lekceważeniem wychodzi się tym decyzjom naprzeciw. Przez to Wasze Serce twardnieje i Wasza Czakra Serca staje się niewrażliwa na delikatne drgania Światła, bo sami się blokujecie we Współczuciu i Miłości.

Przy wszystkich tych Wydarzeniach i wielu rozczarowaniach które przeżyli już Wojownicy Światła Pierwszej Godziny, niecierpliwość toruje sobie drogę i w miejsce Siły przychodzi Twardość, przede wszystkim skierowana w kierunku innych Istot.

Ten niedobór Miłości teraz się rozpowszechnia pośród Wojowników Światła Pierwszej Godziny, pośród Was, Wy którzy zeszliście na Ziemię z Wysokimi Zleceniami i Boskimi Narzędziami by dokonać Podniesienia.

A więc proszę Was teraz: powróćcie do Pokoju.
Czyńcie to po każdej bitwie, bo to wyróżnia tych najszlachetniejszych Wojowników Światła którzy są w stanie wybaczyć swoim wrogom, honorować swoich wrogów i być w stanie po każdej bitwie doprowadzić się z powrotem do Królestwa Pokoju i już jako wycentrowani i z dala od złości podjąć ostatni bój.

W Strumieniu Życia są Ci którzy pogodzeni są wewnętrznie ze Światem i z samym sobą, są Ci którzy orientują się we wszystkich stanach, są Ci którzy porzucili czekanie bo wiedzą że Boska Opatrzność jest sprawiedliwa dla każdego Życia.

Odprężcie się teraz i otwórzcie Wasze Serca.

Pozostańcie odgraniczeni, lecz przy tym nie kaleczcie. Stosujcie Siłę Rozróżniania, lecz pozostańcie współczującymi, Siłą Waszej Boskiej Mocy powstrzymajcie to niedopuszczalne, jednak bez Twardości i bez goryczy przez które zatrzymuje się płynąca woda i zamiera. Uświadomcie sobie proszę Waszą „bezwzględność” w Myślach, Słowach i czynach i nawet jeśli jest to zrozumiałe, to ten stan niegodny jest przebudzonego bóstwa. Honorujcie Waszych Wrogów i kochajcie ich bez oddawania się im, bez słabości do nich i bez dania się ośmieszyć. Pokażcie im szlaban i pozostańcie przy tym niewzruszeni. Bądźcie głosicielami Światła i Miłości, aż do Ostatniego Dnia w Czasie który zrekompensuje Wam wszystko na wszystkich Poziomach.

Wy, Mistrzowie Świata: Ci spokojni, zakotwiczeni w sobie Wojownicy
osiągną zwycięstwo, podczas gdy wzburzeni Wojownicy poniosą klęskę.

Królestwo Pokoju jest w Tobie i gdy jest w Tobie to jest wszędzie,
niezależnie od tego gdzie jesteś.
I jeśli nie jest w Tobie, to nigdzie go nie ma.

Niezależnie od tego co czynisz, czyń to w Miłości i pewności że twój największy wróg przynosi Ci największy Potencjał do Wzrostu.

Te Słowa są wpisane w Serce tych, którzy ze względu na rozczarowania stracili współczucie dla wszystkich Ludzi którzy schodzą teraz na manowce. I są też wpisane tym u których zdolność do kochania poniosła szkody bo wydaje się że Niebo się nie otwiera i że Ciemne jest górą.

Rozpuśćcie te Iluzje przez to że połączycie się z Bogiem – wołając mnie do siebie, bo moje Światło przynosi Wam Łagodność i utrzymuje Wasze zdecydowanie aby Wasze Zlecenia ukończyć do Ostatniego Dnia.

Jeszcze jest do czynienia, jeszcze jest do Życia, jeszcze do działania i bycia. Ty jesteś niepokonany gdy tylko odniesiesz to ostatnie zwycięstwo nad sobą samym: zwycięstwo nad Twoją Niecierpliwością.

Ja Jestem przy Tobie i odstąpię dopiero wtedy,
jak już nie będziesz potrzebować mojej Służby.

Ja Jestem
ARCHANIOŁ JOPHIEL

 

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

https://wolnaplaneta.pl/terra/2013/07/21/20-07-2013-bycie-silnym-zamiast-twardym-archaniol-jophiel/