Dzień Łaski

2012-11-02 11:08

Dzień Łaski. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

NOAH - SARA - MAHATARI - Saint Germain

Ukochane Ludzkie Córki i Ludzcy Synowie, którzy będąc przy moim boku dajecie tej Ziemi Nowe Oblicze!

 

Ja Jestem to Ja Jestem, fioletowo-złoty Promień Transformacji, Ja Jestem ASANA MAHATARI.

Od mojego przybycia wiele posunęło się do przodu, zostało wiele zrobione, wielu Ludzi przebudziło się. Lecz pozostało jeszcze wiele do zrobienia i należy przebudzić Ludzi aby w TEN Dzień w którym nadejdzie Pan rozpoznali i zobaczyli co JEST, albowiem widzenie bez Rozpoznania zastrzeżone jest tylko dla tych którzy wybrali inaczej.

Ten Świat idzie prosto do Światła. Na wszystkich decydujących pozycjach tej Ziemi stacjonowane jest Rodzeństwo Przestrzeni które koordynuje i decyduje o przebiegu Przemiany aby każdy jej krok mógł się dokonać i aby poprzez to mógł zostać zakotwiczony każdy następny stopień Podniesienia tej planety do kolejnego, wyższego Poziomu Wibracji. Oczywisty, kompleksowy Proces który ma miejsce w ciszy i w Niewidocznym jak również i w Widocznym i pełnym Wydarzeń.

Już od dawna nie ma powrotu, już od dawna otwarte są Bramy Nieba, od dawna Anioły i Mistrzowie stoją gotowi aby towarzyszyć Zastępom Pana Dzieci Ludzkich do ich mieszkań w Niebie.

I te mieszkania zostaną zasiedlone przez wielu na Ziemi, albowiem zaprawdę: Niebo zostanie zbudowane na Ziemi.

Dla nadchodzących Tygodni i Miesięcy oznacza to że doświadczycie wielkich zmian. Zakończył się Czas w którym wiele Wydarzeń musiało dziać się niezauważalnie dla dobra samego Podniesienia.

Teraz Karty na stole są widoczne dla wszystkich i ujawniają swoją wartość.

Ukochane Dzieci!

Bądźcie wolni we wszystkim i przy wszystkim. Mówcie i czyńcie w Wolności. W Wolności Miłości która cyrkuluje w -  już dobrze przetransformowanej – części Waszej Istoty, niczym delikatny Nurt, niczym tryskające Źródło i nigdy nie kończąca się żyła Złota która stała się płynną i nieustannie manifestuje Radość i Blask.

Dziś przypominam Wam o tym, że to Wy jesteście tymi, którzy dają tej Przemianie oblicze i że to Wy jesteście tymi którzy temu Czasowi dajecie Pieczęć, że to Wy jesteście tymi którzy przynoszą Światło w Ciemny Loch i że to Wy jesteście tymi od których to zależy.

My jesteśmy pomocą dla Ludzkości. My, Mistrzowie Nieba i Mistrzowie Ziemi jesteśmy tymi którzy Was prowadzą gdy nie wiecie co dalej i nie możecie dalej.

Jednak to Wy jesteście tymi którzy tu na miejscu oznaczają Drogę w mokrym gruncie Ziemi, którzy zostawiają swoje ślady w piasku, aż zostaną one rozwiane przez Wiatr bo już dawno wypełniło się to po co przyszliście Wy i My wszyscy.

Należy wspomnieć długie Epoki, teraz, kiedy ta Epoka dochodzi do swojego końca. Myślcie od teraz w nowych Wymiarach. W nowych Wymiarach Czasu, w nowych Wymiarach Przestrzeni, albowiem Ziemia powraca do galaktycznego Porządku Światła i stanie się siebie świadoma – tego jak jest dużą, nie przemijającą częścią Całości, Jednego który jest Stwórcą i poprzez którego JEST całe Tworzenie.

Absolutnie wszystko się Wam ujawni – jeśli możecie cierpliwie i spokojnie oczekiwać dnia w którym Niebo otworzy się dla Was.

Większość Dzieci Ludzkich ponosi klęskę krótko przed metą, poddają się i zatrzymują, pozostają leżąc bez woli ponownego wstania i wielu których dźwigamy dalej na Drodze zapada w głęboki Sen i nie budzi się ponownie.

Pozostańcie na Kursie, wytrzymajcie teraz, kiedy ROZPUSZCZAJĄ SIĘ ŚWIATY.

Rozpalcie Waszą tęsknotę za Światłem, rozpalcie Waszą tęsknotę za Stwórcą – a jesteście blisko Bytu bez Czasu, bliżej niż Waszemu pulsowi.

Zakończcie to „łamanie głowy”. Zakończcie Niepokój Waszego Umysłu który na pytania rodzi następne pytania nie dając nigdy dojść do Spokoju, nie dając Wam samym odnaleźć Pokoju.

Dla Rozumu wszystko „idzie” zbyt powoli albo wszystko „jest za szybko” w zależności od tego przez co czuje się on zagrożony w swojej Egzystencji.

W Waszej Wszechwiedzącej Duszy jesteście zaprawdę w Domu. W Waszym kochającym, pełnym Światła Sercu wiecie że wszystko ma swoje miejsce i swój Czas.

Poprzez ciągłą Modlitwę pozostańcie połączeni z czystym Źródłem Życia a będziecie oczekiwać z Radością wszystkiego co będzie zapowiadane przez Niebo w czasie który został na to przewidziany.

Nie mówcie że do dziś wydarzyło się niewiele, albowiem przez to pomniejszacie Waszą wartość i pomniejszacie owoce Waszej pracy. Nie zajmujcie się już więcej czasem trwania Przemiany. Zajmijcie się jedynie tym aby ostatecznie pozostawić za sobą Czas, jeszcze zanim Czas zostawi za sobą w Czasie dużą ilość Ludzi.

Modlitwa Łaski

BOŻE DAJ MI MĄDROŚĆ I ABYM SIĘ JEJ DOMAGAŁ.
BOŻE DAJ MI ODWAGĘ I CIERPLIWOŚĆ.
BOŻE DAJ MI PROSTOTĘ I ŁASKĘ.
BOŻE DAJ MI TWOJĄ OBECNOŚĆ NA WIECZNOŚĆ,
ABYM MÓGŁ SIĘ SAM DOŚWIADCZYĆ JAKO WIECZNY.

JA JESTEM TO JA JESTEM.
SUREIJA OM ISTHAR OM

Wraz z tym Przesłaniem, w Dniu Łaski błogosławię Ja Ciebie, tego który śledzi te wersy i tego który rozpoznaje i znajduje w tych wersach Prawdę dla siebie samego.

Stwórca jest wielki,
jesteśmy Żywi tylko poprzez NIEGO.

ASANA MAHATARI
(Saint Germain)

źródło: https://wolnaplaneta.pl/