Kontakt z chmuro-statkiem delfinów

2012-11-06 01:04

Kontakt z chmuro-statkiem delfinów

.

.

Drodzy przyjaciele!

Kiedy wyszłam pospacerować w cieplejszym dzisiaj powietrzu (mieliśmy w Australii najchłodniejszy październik w ciągu ostatnich 40 lat!), poczułam chęć, by spojrzeć na niebo ponad szczytem niewielkiego wzgórza, na którym mieszkam, o parę metrów od plaży.  Dzisiaj mieliśmy przeważnie szare niebo, a na nim wiele różnorodnych formacji chmur.  Niebo widać stąd daleko aż do horyzontu, tam gdzie leży drugi brzeg olbrzymiej zatoki.

Od razu zobaczyłam wtedy wyraźny zarys czegoś, co, jak pomyślałam, mogło być statkiem w kształcie chmury.  Kształt ten był bardzo długi, na kilka kilometrów, lekko pofalowany i dość wąski, z długim końcem w kształcie dzioba po lewej stronie.  Im dłużej patrzyłam, tym wyraźniej pojawiał się kształt bardzo wydłużonego delfina, i gdy to sobie uświadomiłam, spostrzegłam również, że moje ciało uśmiecha się od czubka głowy aż po palce u nóg!  (To zawsze jest dla mnie znak, że rzeczywiście komunikuję się ze świetlnym statkiem).  Odkryłam również drugi statek, pod pierwszym, o tym samym kształcie, ale znacznie mniejszy.  Jednak ten mniejszy statek po chwili zniknął.

Za pomocą powyższego obrazka próbowałam dać wam jakieś wyobrażenie na temat tego, jak wyglądał ten statek. Niestety mój aparat fotograficzny nie działa. Ten obraz jest pewnym przybliżeniem, kształt statku był bardziej ukryty w chmurach, tak że wydawał się być ich częścią.

Dowiedziałam się, że są oni aniołami-delfinami z galaktyki Andromedy. Teraz zbierają się w 8 wymiarze, ale potrafią się również pojawić w każdym wymiarze powyżej ósmego. Są tutaj, by nam pomóc, ponieważ nas kochają i czują, że są naszą rodziną duszy.

Pracują nad oczyszczeniem naszych wód, nasycając je światłem i radością. Powiedzieli również, że ich ciała zrobione są w 80% ze światła – podczas gdy nasze zawierają około 75% wody.

Pamiętam, że woda jest ważnym żywiołem w procesie Wzniesienia.  Jest ona raczej formą duchowej energii niż żywiołem.  Podnoszenie ilorazu światła wody jest dlatego istotnym środkiem w celu podniesienia częstotliwości planety Ziemi i zakotwiczenia napływającego światła.

Kontynuowałam mój spacer, a ponieważ droga zaczęła się trochę oddalać od morza, nie widziałam już dłużej tego statku.  Ale kiedy wróciłam po około 30 minutach, statek dalej tam był, jego zarys był wyraźny, a kształt się nie zmienił, choć zrobiło się wietrznie.  Mogłam nawet zobaczyć wyraźną kropkę, która wyglądała jak oko delfina, tak jakby chcieli oni potwierdzić, że są delfinami, i że jasno zrozumiałam to, co mi mówili.

Gdy piszę to teraz na moim komputerze, około 2 godzin później, wciąż czuję ich kochającą obecność i ich błogosławieństwa, tak jakby chcieli mnie upewnić, że wy wszyscy, którzy to czytacie, również możecie to poczuć i się tym cieszyć!

Z miłością,
Ute

*******************************************

Oto link do mojego wideo “Świat świętej wody” (lipiec 2011):  https://youtu.be/3rHIET41YK8  (oglądaj w 1080p HD )

Tekst wideo:
Woda odgrywa ważną rolę w procesie Wzniesienia.  Woda odnosi się do ludzkiej zdolności odczuwania, odczuwania do nieskończoności, co jest oznaką naszej prawdziwej duchowości.  Odkryto również, że woda stanowi środek komunikacji z kosmosem, który przekracza jakiekolwiek ograniczenia czy odległość.
………..
To wody na naszej planecie i woda w naszym ciele przenosi duchową energię.  Dzieje się to dlatego, że woda jest nie tyle żywiołem, co dosłownie formą energii, choć nie przyzwyczailiśmy się jej postrzegać w ten sposób.  Gdy napływające fale światła ogarniają naszą Ziemię, to właśnie energia wody je przyjmuje i zmienia i podnosi wibracje na powierzchni Ziemi oraz wibracje jej istot.

W przeszłości wibracja naszej duchowej wody stała się gęsta od niższych emocji, takich jak strach, gniew i smutek.  Przeobrażenie ich w światło miłości i radości oznacza oczyszczenie naszej duchowej wody.

Oby to wideo pomogło wam oczyścić wasze wody i być szczęśliwymi!
Błogosławieństwa!

Przekazała Ute

Copyright© 2012. All rights reserved: Ute Posegga-Rudel
https://radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/10/communication-with-dolphin-cloudship.html

Przetłumaczyła wika