Mistrzowie Cierpliwości. Archanioł JOPHIEL

2013-07-22 03:37

 

Wszystkie napięcia ustępują
jeśli Ja wkraczam w Wasze Pole Energetyczne,
Wy staniecie się Jednym z Bogiem i z Wami samymi.

Ja Jestem ARCHANIOŁ JOPHIEL który teraz nachyla się nad Twoją Duszą aby uzdrowić zranienia, aby rozpuścić zmartwienia, lęki i wątpliwości i wdrożyć Cię
w Cierpliwość, aż również i w tym osiągniesz Mistrzostwo.

 

Albowiem Wojownicy Światła tworzący Ostrze Przemiany mogą – jeszcze zanim Przemiana dokona się na wszystkich Poziomach – ponieść klęskę jedynie przez zarażenie się i poddanie się Niecierpliwości.
To ma takie konsekwencje, że stajecie się aroganccy jeżeli chodzi o sprostanie Waszym wymaganiom i Waszym żądaniom i to właściwe wielkie Kosmiczne Wydarzenie postrzegacie pod ścisłym kątem widzenia Niecierpliwości.
I przez to dajecie się osiodłać tym błędom i błędnym założeniom.

Niecierpliwość zniewala Poszukiwaczy Boga
i trzyma ich w Świecie Iluzji.

Tylko ten który oddał się całkowicie Procesowi Tworzenia i doszedł do bezczasowego Bytu – co równe jest Mistrzostwu w Cierpliwości – może wejść w Piękno Boga i W Jego prawdę.

Niecierpliwość jest ostatnią przeszkodą w dojściu do Oświecenia, która teraz będzie usuwana z Drogi dla wszystkich którzy tak dla siebie Zarządzą i u wszystkich którym mogę towarzyszyć moją Miłością.

Wypełniają się wszystkie indywidualne twórcze procesy, tak jak i wypełniają się wszystkie twórcze procesy tego Świata. Zaufajcie i nie ustawajcie w tępieniu w Was samych wszystkich stanów powodujących Niepokój – takich jak Niecierpliwość.

Tymi pierwszymi Słowami dotyczącymi Wydarzeń Czasu tej najbardziej znaczącej Epoki Ludzkości błogosławię Ciebie, tego który tutaj jest i który jest ze mną – teraz gdy kieruję moje Złote Światło Integracji Wszystkich Rzeczy na Twoją Istotę, aby podnieść Cię na wieki i wyjustować na Boga.

Ja Jestem ARCHANIOŁ JOPHIEL.

Jeśli jesteś pozbawiony odwagi, zawołaj mnie.
Jeśli dręczy Cię niecierpliwość, zawołaj mnie.
Jeśli jesteś niepewny Twojej Roli w całym Procesie Tworzenia, zawołaj mnie.
Jeśli jesteś gotów na Wzrost, zawołaj mnie.

Ja Jestem Prawdą w Bogu i Ekspresją nieprzemijającego, wszechobecnego Piękna Stwórcy i Tworzenia.

ARCHANIOŁ JOPHIEL

 

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

https://wolnaplaneta.pl/terra/2013/07/20/19-07-2013-mistrzowie-cierpliwosci-archaniol-jophiel/