Powitanie. PARAMAHANSA YOGANANDA

2012-10-19 13:05

Powitanie. PARAMAHANSA YOGANANDA

 

Ukochany Bracie,
tak właśnie jest, w Wieczności – My jesteśmy jednym.

 

Ja Jestem Przyjacielem z Wieczności.
Ja Jestem Przyjacielem Ludzi od Wieczności.

Nadchodzące 4 tygodnie należą całkowicie do Miłości, całkowicie do Światła i całkowicie do Ludzi którzy chcą wraz z Tobą i ze mną dokończyć Drogę do swoich Serc.

Od mojej Przemiany stało się wiele. Ziemia zmieniła oblicze i Ludzie dotrzymują jej kroku i odnajdują siebie samych. Wspomnienie Świętego, Podniesionego i pełnego Światła powraca i w Królestwie Stwórcy na Ziemi zaczynają wyrastać najpiękniejsze kwiaty.

Zaspokojona zostanie ludzka tęsknota za Stwórcą i wyraźnym Znakiem tego jest powrót Ludzkości do Stwórcy.

Zwyciężają Ci którzy są wytrwali, łagodni odziedziczą Królestwo Nieba, Ci którzy są pokojowi wejdą w Światło, Ci którzy kochają siebie i Tworzenie rozchodzą się daleko poza wszystkie granice i tworzą Nowy Świat.

Wszystko jest podporządkowane Miłości, wszystko powstało z Miłości, wszystko czynione jest z powodu Miłości, wszystko jest Miłością – wszystko inne jest Iluzją.

Stwórca stworzył ten Świat z Miłości abyśmy wszyscy mogli doświadczyć się jako Miłość i do tego Pra-Początku wracamy teraz z powrotem, My wszyscy którzy jesteśmy błogosławieni, aby móc działać na Ziemi, teraz kiedy odwrócił się wiatr i zapowiedział Raj.

Każdy Stan w swoim wewnętrznym Jądrze* (*w centrum, u podstaw, u samego swego wewnętrznego źródła), w samej swojej istocie jest Miłością i nawet tam gdzie powstaje największa, niewyobrażalna Nienawiść, tam bliska jest Miłość. Tylko tak długo jest odległa, dokąd nie rozpoznany jest ten błąd, dokąd rozpoznana będzie Gra i zrobione doświadczenie.

Każda ludzka komórka wibruje w Pra-Wibracji Miłości. Gdy jest inaczej, to jest to tylko epizod w Czasie i ma ona się tylko doświadczyć poza tą Wibracją.

W Jądrze* (*w centrum, u podstaw, u samego swego wewnętrznego źródła) każdy stan jest kochający, w swoim Jądrze* każda Istota jest kochająca, w Jądrze* wszystko w Tworzeniu jest utkane z pra-materiału Miłości.

I ta Prawda przebija się w tych Dniach w Ludzkości!

Nigdy nie przestawajcie pomagać Miłości w przebijaniu się na wszystkich Poziomach. Właśnie tam gdzie zaczynacie wątpić i zagraża zwątpienie kryją się największe Potencjały aby pomóc Miłości w uwolnieniu się.

Tylko dlatego że na Ziemi jeszcze jest to „nie do zniesienia”
nie oznacza iż Miłość jest nieobecna.

To „Ciemne” egzystuje jako wielka Iluzja, bo tylko Światło i Miłość są Rzeczywistością wszystkich Żyć w nieskończonym Tworzeniu Stwórcy.

POZWÓL MI STAĆ SIĘ NACZYNIEM
KTÓRE GOŚCI MIŁOŚĆ.
POZWÓL MI STAĆ SIĘ KIELICHEM
KTÓRY NAPEŁNIONY JEST
ŻYWĄ WODĄ ŻYCIA.
POZWÓL MI STAĆ SIĘ ŹRÓDŁEM
KTÓRE GASI PRAGNIENIE
WSZYSTKICH LUDZI.
NIECH TAK SIĘ STANIE
ABYM SAM STAŁ SIĘ TYM CZYM JESTEM.

Tym „Powitaniem” błogosławię Świat i wszystkich moich Braci i Siostry którzy poświęcili się służbie Miłości.

Ja błogosławię Cię Jahn, Ty który się otwierasz, abyśmy mogli wspólnie dokonywać tej Służby dla Ludzkości.

Błogosławiony Człowieku który czytasz te wersy:
Wieczny jest Stwórca, Wieczni jesteśmy My, Wieczne jest całe Życie, Wieczna i jedyna jest Miłość.

Wypełnionym Stwórcą, Jestem Sługą Miłości

PARAMAHANSA YOGANANDA

źródło: https://wolnaplaneta.pl/terra/2012/10/19/18-10-2012-powitanie-paramahansa-yogananda/